HTML

Sofi, Anglia, élet

2011 februárjában kijöttem Angliába szerencsét próbálni - ezen a fórumon keresztül szeretném megosztani a barátaimmal az élményeimet, amiből remélhetőleg bőven lesz.

Friss topikok

  • Árpádiusz: Kedves Sofi! Törökéknél a próbanapod a lehető legjobb eredménnyel zárult és szerintem nagyon szer... (2011.04.24. 12:23) Álláskeresős 2.

Linkblog

2011.04.23. 10:44 Sofi, Anglia, élet

megint rohanás...

Szokás szerint csak 15 percem van pár sorban életjelet adni:) Azt terveztem, hogy ma feltöltöm a londoni képeket is a facebookra, de az már nem fog összejönni. Hamarosan:)

Egyébként London nagyon jó volt, Andival lejártuk a lábunkat, de sikerült mindent megnéznünk, ami a városnézős busz programjában is benne van :) Andi jóvoltából rengeteg kép készült - tudjátok, hogy én nagyon nem szeretek fényképezkedni és azt sem szeretem, ha valaki a kirándulások során állandóan fényképez, úgyhogy kész csoda, hogy Andi egyrészt az összes nyűglődésem ellenére rengeteg képet csinált, és még meg sem utált a nap végére :)

Mostanában egyébként rengeteget dolgozom, szerdától kezdve minden nap tíztől megyek nyolcig, ma is és holnap is, úgyhogy húsvét hétfőn én valószínűleg csak fekszem majd az ágyban és relaxálok - engem senki nem akar majd kiönteni ;) Utána pedig nagy hajrá jön, mert valahogy a jövő utáni hétre csak egy szabadnapot jelöltek be nekem a rotában, ami nagyon kicsinek és kevésnek tűnik nekem... Szóval most imádkozzatok érettem, mert ha most nem vérzek el, akkor már soha.

Azt hiszem, nem nagyon hangsúlyoztam még, hogy van egy szobatársam. Ahogy anno én is, Gréti is kijött ide Oxfordba dolgozni, és az első időkben nincs hely, ahol lakhatna, így az én padlómon "sátorozik" jelenleg. Ő már volt Oxfordban tavaly jó pár hónapot, úgyhogy inkább ő mondd nekem újdonságokat, nem én Neki. Ami viszont nagyon vicces, hogy pusztán négy nap alatt nagyon otthonossá varázsolta a szobát: díszek a falon, lámpabúra, foszforeszkálós csillagok - ami egyébként nekem is eszembe juthatott volna, ha egy kicsit is kreatívabb vagyok, de hát régóta tudom már, hogy az én lakásomat a sógornőim fogják berendezni, nekem nincs érzékem az ilyesmikhez. (Bár igaz, hogy én itt nem terveztem hosszú távra, talán ezért nem rendeztem be a szobámat is "otthoniasan".)

És... már le is járt az időm, úgyhogy elköszönök Tőletek, mindenkinek áldott húsvétot kívánok! Most van egyébként nagyon honvágyam, amikor tudom, hogy mindenki otthon van...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sofikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr632849283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása