HTML

Sofi, Anglia, élet

2011 februárjában kijöttem Angliába szerencsét próbálni - ezen a fórumon keresztül szeretném megosztani a barátaimmal az élményeimet, amiből remélhetőleg bőven lesz.

Friss topikok

  • Árpádiusz: Kedves Sofi! Törökéknél a próbanapod a lehető legjobb eredménnyel zárult és szerintem nagyon szer... (2011.04.24. 12:23) Álláskeresős 2.

Linkblog

2011.05.07. 11:03 Sofi, Anglia, élet

Esik!

Csak pár szóban, mert mindjárt megyek dolgozni: mióta itt vagyok, most először látok igazi esőt, amiben majdnem teljesen biztos, hogy bőrig ázok. Nem semmi :)

Egyébként minden oké, tegnap este vízilabda meccsen voltunk Grétivel, tök jó volt. Utána elmentünk egy sörre a csapattal, ami engem annyira nem hatott meg, mert úgy különösebben nem nagyon foglalkoztak velem, csak az új sráccal beszélgettem egy kicsit, aki Németországból jött két hónapja. Nagyon rendes volt, megpróbáltunk németül is kommunikálni, de sajnos meg kellett állapítanom, hogy jelenleg angolul sokkal jobban beszélek, mint németül, pedig az angolom sem jó. Ha meglesz a nyelvvizsgám, ez lesz a következő cél: egy szinten tartani a két nyelvet.

Ma lehet, hogy meglátogat Dávid és Domi (lengyel lakótárs és bátyja), holnap pedig egész nap a placcon leszek, úgyhogy nem ártana szépen és kedvesen kinéznem - amit két napos kialvatlanság mellett tényleg csak a smink segítségével lehet megvalósítani... Egyébként eddig egészen jól bírtam egy szabadnappal a hetet, hétfőn pedig egy egész szabadnapom lesz megint. De most már nekiállok ám nagyon tanulni, mert rendesen be vagyok rezelve a felvételitől...

Most pedig mennem kell, zuhany, aztán zuhé, és munka. Jövő héten ilyenkor már pakolok, mert megyek Chathambe Emeséékhez!:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sofikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr732884537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása