HTML

Sofi, Anglia, élet

2011 februárjában kijöttem Angliába szerencsét próbálni - ezen a fórumon keresztül szeretném megosztani a barátaimmal az élményeimet, amiből remélhetőleg bőven lesz.

Friss topikok

  • Árpádiusz: Kedves Sofi! Törökéknél a próbanapod a lehető legjobb eredménnyel zárult és szerintem nagyon szer... (2011.04.24. 12:23) Álláskeresős 2.

Linkblog

2011.04.18. 18:54 Sofi, Anglia, élet

Szabadnapok

 

 

Ó, igen, hétfő van!:) Lassan kezdem megváltoztatni a véleményemet a hétfőről - amit egyébként nehéz, mert mindig mélyen együtt éreztem azzal a bizonyos lusta, nagy cirmossal. De mindig nagyon várom a hétfőket mostanában;)
Tegnap este volt a volt paki lakótársaim házasságkötéses partija. Az a helyzet, hogy nem tudom, hogy pontosan mit is ünnepeltünk, és az egész helyzet egy kicsit bonyolult (ott még számít a társadalmi helyzet...), szóval ők már igazából házasok vallási szempontból, de az itteni községházán még nem voltak, azt hiszem. Na mindegy, jó ürügy volt partit csapni :) Én csak este nyolc után értem oda, mert addig dolgoztam, és elkövettem azt a hibát, hogy mielőtt beköszöntem volna a társaságba, egyből bementem Reni szobájába átöltözni. Egyetlen "ünneplős" ruhát hoztam, Anyu volt gyönyörű bordó ruháját - és mint most kiderült, feleslegesen, mert mindenki más farmerban volt. Szóval sikerült kicsit túlöltöznöm, de már olyan régen voltam ilyen csini ruhában, hogy nem is bántam. Ráadásul tényleg fogytam, úgyhogy még jól is állt, legalábbis pakik ezt mondták :) (paki = pakisztáni, by Csabi)
Tegnap egyébként templomba is eljutottam - de még milyenbe! Dáviddal mentem el, aki Domi, a lengyel exlaktársam bátyja. Egy afrikai gyülekezetbe mentünk. Körülbelül tízen voltunk összesen, úgyhogy családias volt a hangulat, nem is éreztem magam annyira furcsán. Biztosan mindenki látott már legalább egy olyan amerikai filmet, amiben egy néger pap prédikál egy templomban bólogató és hangosan helyeselgető négereknek (pl Gagyi Mami). Nos, ez pontosan ilyen volt :) Egy kicsit furcsálltam, ráadásul a lelkipásztor valami borzalmas kiejtéssel beszélt, úgyhogy csak minden második mondatát értettem csak. De jó volt, elmennék még egyszer.
Ma is Dáviddal voltam, mert tegnap este a partin kiderült, hogy ő is szabadnapos ma, és az új hozzáállásomnak megfelelően (miszerint élvezni fogom ezt a két hónapot, amit még itt töltök, és nem azon kesergek, hogy haza akarok menni) mondtam Neki, hogy igazán csinálhatnánk valamit közösen. Úgyhogy ma voltunk egy egyetlen ingyenes oxfordi múzeumban, ami természettudományos múzeum tulajdonképpen dinókkal és mindenféle állatokkal. Őszintén szólva engem annyira nem hatott meg, de ő lelkesen fényképezkedett a nagy csontvázakkal. Utána elmentünk a botanikus kertbe, ami nagyon király volt, bár a virágokért sem lelkesedem különösebben - viszont volt víz: folyó és szökőkút, nagyon szép fák és zöld fű. Úgyhogy azért mégis van néhány dolog, ami megfog a természetből:) Utána meghívtam ebédre, a szokásos széki pulykát csináltam (akinek főztem már ebédet tudja, hogy ez az egyetlen, amit általában sikerült ehetőre készítenem:)), és még beszélgettünk egyet délután is. Most este felkészülök a vendégem fogadására - egy darabig nálam fog lakni egy lány, aki Reni barátnője egyébként, de valószínűleg pár nap után az enyém is lesz:) Szóval felkészülök a fogadására - holnap pedig, találjátok ki, hova megyünk Andival? Igen, Londonba!:)
Lassan lemerül a laptopom, és bármilyen hangulatos a Starbucksban üldögélni egy venti latte mellett, most megyek bevásárolni a vendégemnek. Majd jelentkezem, remélhetőleg hamarosan képekkel is. Addig is, a facebook azt ígéri, hogy ezt bárki megnézheti, úgyhogy próbálkozom:
http://www.facebook.com/album.php?fbid=1679312899117&id=1126353913&aid=2080255&l=ceccf7147e
 
  

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sofikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr602837494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása