HTML

Sofi, Anglia, élet

2011 februárjában kijöttem Angliába szerencsét próbálni - ezen a fórumon keresztül szeretném megosztani a barátaimmal az élményeimet, amiből remélhetőleg bőven lesz.

Friss topikok

  • Árpádiusz: Kedves Sofi! Törökéknél a próbanapod a lehető legjobb eredménnyel zárult és szerintem nagyon szer... (2011.04.24. 12:23) Álláskeresős 2.

Linkblog

2011.04.09. 17:13 Sofi, Anglia, élet

Parti party hátán

Csak gyorsan és röviden, mert tíz percem maradt az ebédszünetemből (most a munkahelyemről írok)

Tegnap előtt végleg elfoglaltam kis birodalmamat, ahol még óriási kupi van, de úgy döntöttem, szép lassan rendezkedem be, addig is elfoglalom magam valamivel :) Tegnap - a második estémen - mindjárt le is mértem, mennyire türelmesek új lakótársaim, ugyanis Reni szülinapi partiját (helyhiány miatt) nálunk tartottuk. Nem csaptunk nagy hepajt (bár egy kis tánc is volt a végén :)), viszont volt velünk két hároméves is, akiknek ugyebár a legjobb játékuk ilyenkor még a rohangászás és a sikítozás. A lakótársak kiállták a próbát, mindenki nagyon kedves és aranyos volt, Chitan még a hangfalait is lehozta nekünk, mert "zene nélkül nem is tudom, hogy lehet élvezni egy partit!" 11-kor mindenki lelépett, úgyhogy igazán lightosra sikeredett a vége, de legalább volt időm szépen mindent elrakni. Ma reggel pedig a hűtőt pucoltam ki, amibe beleköltözöm - eddig két fiú birtokolta, és meg is látszott rajta. Olyan jó látni, mikor meglátszik a munkád eredménye, nem?:)

Most egyébként beindulnak a partik, mert mindenkinek áprilisban van a szülinapja. Kedden Attila tart kertipartit, jövő hét vasárnap pedig az exlakótársaim tartanak nagy banzájt, olyan muszlim lagzi-féleséget, egyrészt kíváncsi vagyok rá, másrészt semmi kedvem hozzá, mert pont hozzájuk nem fűződnek szép emlékek - de elmegyek, még úgysem voltam soha semmi ilyesmin.

Lejárt a tizenöt perces szünetem, úgyhogy mára ennyi, talán holnap lesz majd időm kicsit hosszabban írni Nektek. Egy jó hír a végére: itt ezerrel süt a nap, nagyon meleg van, pólós-szoknyás idő!:D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sofikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr152812420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása