HTML

Sofi, Anglia, élet

2011 februárjában kijöttem Angliába szerencsét próbálni - ezen a fórumon keresztül szeretném megosztani a barátaimmal az élményeimet, amiből remélhetőleg bőven lesz.

Friss topikok

  • Árpádiusz: Kedves Sofi! Törökéknél a próbanapod a lehető legjobb eredménnyel zárult és szerintem nagyon szer... (2011.04.24. 12:23) Álláskeresős 2.

Linkblog

2011.03.29. 16:18 Sofi, Anglia, élet

Költözés!:)

 Hipp, hipp, hurrá!:)

De ez még nem az, amire úgy vártam... :) Jákob, Reni egyik barátja hazalátogat, és arra a kilenc napra, amíg otthon lesz, odaadta nekem a szobáját - azért nem semmi ez a bizalom:) Nagyon remélem, hogy ezalatt az idő alatt találok egy szobát, és nem kell visszajönnöm pakisztánékhoz - természetesen Reniéket úgyis meglátogatom párszor, de pakisztánékkal közösködni már kicsit sok volt. Nagyon aranyosak meg kedvesek (általában), de hát mégiscsak más kultúra.

Elfelejtettem megkérdezni, hogy lesz-e netem, úgyhogy azért írok Nektek kutyafuttában. Ha lesz net, akkor midnenképpen frissítem a blogot is, és gyártok pár levelet, ha nem, akkor majd hallotok rólam egyszer :)

Hallom, megérkezett Hozzátok a jó idő... Mákosok! Itt még mindig ritkán süt a nap.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://sofikalandjai.blog.hu/api/trackback/id/tr662782298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása